| status

Details van de melding

Storing afdrukken op cloud-printers via Printix

Incident
CLOSED
Gebruikers van de dienst PrintIx
  • Mobile Device Management

Laatste bericht

Enkele ogenblikken geleden zijn wij geïnformeerd over een storing bij Printix waardoor er problemen op kunnen treden bij het afdrukken op Cloud-printers. De storing is inmiddels verholpen, maar graag geven wij via deze weg meer informatie.

De problemen liepen uiteen van het niet zichtbaar zijn van de printers, de foutmelding dat de printer "offline" is of een foutmelding bij het afdrukken op de printer ("Network is missing").

PrintIx heeft de storing inmiddels opgelost. Indien er alsnog problemen zijn met het afdrukken, dan adviseren wij om uw werkplek te herstarten. Heeft u nadien nog problemen, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk.

Voor meer informatie verwijzen wij naar de storingsmelding op de website van Printix:

https://support.printix.net/hc/en-us/articles/360019246800-Networks-missing-2021-01-02

Geplaatst op: 

Geschiedenis

Er zijn geen eerdere berichten voor deze melding.