De storing bij Malmberg is opgelost, de software is weer beschikbaar in de Programma-bibliotheek. Omdat de software als "nieuwe software" is toegekend, dient deze wel opnieuw als tegel te worden toegekend.
Als u daar vragen over heeft of wij verder kunnen assisteren, dan horen we dit natuurlijk graag en kunt u contact opnemen met onze servicedesk.
Voor meer inhoudelijke informatie over de storing verwijzen wij u graag naar de website van Malmberg:
https://www.malmberg.nl/basisonderwijs/ondersteuning-inspiratie/klantenservice/storingen-en-onderhoud.htm
Details van de melding
Storing bij Malmberg met weergave van Methodesoftware
Incident
CLOSED
Gebruikers van Malmberg software via Basispoort
- Algemeen
- Overige (externe) producten en diensten
Laatste bericht
Geschiedenis
Op dit moment ervaart Malmberg een storing in de weergave van hun software. Hierdoor kan het zijn dat tegels (snelkoppelingen) naar Malmberg-software niet werken of niet zichtbaar zijn.
Zodra Malmberg de storing heeft verholpen, worden de tegels ook weer zichtbaar in MOO.
Vanuit Heutink ICT hebben wij helaas geen invloed op de doorlooptijd van deze storing. Voor meer inhoudelijke informatie verwijzen wij u naar de website van:
- Basispoort: https://www.basispoort.nl/login/systeemmelding
- Malmberg: https://www.malmberg.nl/basisonderwijs/ondersteuning-inspiratie/klantenservice/storingen-en-onderhoud.htm